گل نرگس

گل نرگس

تا جمعه ی موعودت من پیر شوم شاید / از برکه ی این دنیا تبخیر شوم شاید ________________________________________________________ وبلاگ عمومی - مهدویتی
گل نرگس

گل نرگس

تا جمعه ی موعودت من پیر شوم شاید / از برکه ی این دنیا تبخیر شوم شاید ________________________________________________________ وبلاگ عمومی - مهدویتی

داستان جالب

 

شنوایی:::::::


مردی متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنوایی اش کم شده است.


به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد.ولی نمیدانست این موضوع را چگونه با او در

 

 میان بگذارد.به این خاطر نزد دکتر خانوادگیشان رفت و مشکل را با او در میان گذاشت.


دکتر گفت:برای اینکه بتوانی دقیقتر به من بگویی که میزان شنوایی همسرت چقدر است ، آزمایش

 

 ساده ای وجود دارد.این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو./....

 

ابتدا در فاصله ی 4 متری او بایست  و با صدای معمولی ، مطلبی را به او بگو.اگر نشنید، همین

 

 کار را در فاصله ی 3 متری تکرار کن.بعد در 2 متری و به همین ترتیب تا هنگامی که جواب


بدهد.آن شب همسر ان مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه ی شام بود و خود او در اتاق پذیرایی نشسته

 

بود. مرد به خودش گفت:الان فاصله ی ما حدود 4 متر است.بگذار امتحان کنم.


سپس با صدای معمولی از همسرش پرسید:


عزیزم شام چی داریم؟؟؟؟؟؟


جوابی نشنید بعد بلند شد و یک متر به جلوتر به سمت اشپزخانه رفت و همان سوال را دوباره

 

پرسید و بازهم جوابی نشنید.بازهم به جلوتر رفت و به درب اشپزخانه رسید.سوالش را تکرار

 

کرد و بازهم جوابی نشنید.این بار جلوتر رفت و درست پشت سر همسرش گفت:

 

عزیزم شام چی داریم؟؟؟

 

و هسرش گفت:

 

مگه کری ؟؟؟!! برای چهارمین بار میگم :

 

خوراک مرغ.


 

نظرات 7 + ارسال نظر
شهرآبادی سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 15:19

سلام . خسته نباشید .

بیشتر رسیدگی کنید

چشم
ان شا الله با راهنمایی های شما رسیدگی می شود.
راستی ببخشید جور نشد توی مدرسه ازتون حلالیت بطلبم
بالآخره اگر در طول سال اذیت کردم منو ببخشید
I love you(همیشه)

مجید دیانی دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 16:25

sait khobi dari omid vavam hamishe mofagh bashi

سلام آقای دیانی
از این که ما رو قابل دونستین ممنونم

میرزااسدی چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 22:49 http://www.hormozabad.blogfa.com

سلام خیلی ممنون علیرضا

میرزااسدی شنبه 14 اسفند 1389 ساعت 21:45 http://www.hormozabad.blogfa.com

سلام نمی دونم چرا جواب نمی دید اما حقیقتاْ عضویت در این باشگاه پیام برایتان سودمند و مفید است.
چندین نفر از بچه های علامه حلی هم عضو هستند.
من به شخصه دوست دارم شما و آقای علیرضا عبدالهی که از برترین های کلاس سوم هستند عضو بشوند.
منتظرتون هستم علیرضا...

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.ببخشید این چند وقت کامپیوترم خراب شده بود نتونستم جواب بدم . من آماده عضویت در باشگاه شما هستم.
فقط به من بگین چکار باید بکنم؟

میرزااسدی چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 18:57 http://www.hormozabad.blogfa.com

سلام
می خواستم شما را عضو باشگاه پیام کنم.
یک باشگاه پیامک که فکر می کنم ازش خوشتون بیاد.
نظر خصوصی ام را نیز بخوانید.

میرزااسدی دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 00:06 http://www.hormozabad.blogfa.com

نمی دونم به وبلاگم آمدید یا نه اما درباره فعالیتهای سایبری و اینترنتی دانش آموزان رفسنجان در حال تهیه گزارشی هستم.البته من غیر از بچه های علامه حلی دانش آموزان سایر مدارس شهر را نمی شناسم و برای تهیه این گزارش مدرسه شما هم نظرم را جلب کرد.
شما من را می شناسید و می دانید در کدام روزنامه و خبرگزاری هستم؟پاسخش را در وبلاگم بدهید.ممنون.
در ضمن لینک شدید...

میرزااسدی پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 21:23 http://www.hormozabad.blogfa.com

سلام شما دانش آموز راهنمایی شاهد هستید؟
ازتون یک خواهش داشتم؟

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد