گل نرگس

گل نرگس

تا جمعه ی موعودت من پیر شوم شاید / از برکه ی این دنیا تبخیر شوم شاید ________________________________________________________ وبلاگ عمومی - مهدویتی
گل نرگس

گل نرگس

تا جمعه ی موعودت من پیر شوم شاید / از برکه ی این دنیا تبخیر شوم شاید ________________________________________________________ وبلاگ عمومی - مهدویتی

تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر

                                                         

                                                   سرچشمه ی عشق با علی آمده است

گل کرده بهشت تا علی آمده است

شد کعبه حرمخانه میلاد علی(ع)

کز کعبه صدای یا علی آمده است


میلاد  امام علی(ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف

والاترین الگوی شهامت و دیانت، بر عاشقانش مبارک باد 


متن تبریک روز پدر و روز مرد:

 

پدر عزیزم!

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است. روزت مبارک.

نظرات 8 + ارسال نظر
من زمینی ام چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 22:53 http://www..poorland.blogfa.com

سلام

عیدی که گذشت مبارک .

و سالروز شهادت حضرت زینب (ع) تسلیت

تغییر خوبیه .

baran چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 21:26 http://rain-over-me71.blogfa.com/

به خیال خودت زیرابی زدی و رفتی
اما حواست نبود دقیقا منتظر همین حرکتت بودم !
کیش مات

پرنسس چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 20:40 http://www.2khtaresheytoon.blogfa.com

وقتی میرفت
گفتم: کجا؟
گفت: به درک… منم گفتم: به درک…
و این چنین بود که ما در اوج تفاهم از هم جدا شدیم… !

محمد قلی زاده سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 20:53 //http://pesarkhalehaye-atashin.mihanblog.co/

سلام بر دوست عزیزم آقای حاج پور ، وبلاگ خیلی جالبی داری خوشم اومد به سایت و وبلاگ من هم سری بزن راستی خیلی دلم برات تنگ شده

ممنون

خواهرزهرا سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 11:14 http://yarealmahdi.blogfa.com

به نام خدا
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه.وبلاگ خوبی دارید.میلادباسعادت امام علی(ع)وروزمرد
برشما مبارک.به وبلاگ من سربزنید وانتقاد پیشنهاد کنید.

هنگامه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 09:23

خـــــــــــــــــــــــــــــدای منـــــ …
دســــــــتانــــــــت که مالــــــــــــــ منــــــــــ باشند
هــــــــــیچ کــــــــــس مــــــــرا دست کم نمیگیرد!

هنگامه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 08:58

زندگی، سبزترین آیه، در اندیشه برگ
زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود
زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر
زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ
زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق
زندگی، فهم نفهمیدن هاست
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم
زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است
وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست
زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند
چای مادر، که مرا گرم نمود
نان خواهر، که به ماهی ها داد
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت
زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم.

سهراب سپهری

هنگامه سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 08:57

تولد مولا علی ابن ابیطالب به همه ی مسلمین مخصوصا شما مبارک باشه

روز مرد هم مبارک اینم کادوت

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد